http://s5.picofile.com/file/8137458100/%D8%A7%D8%B1%D9%88.gif
مشق عشق
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ حاصل مطالعات ووبگردی های من است . به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بر دارد چینی نازک تنهایی من

پيوندها
نويسندگان

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 137
بازدید هفته : 667
بازدید ماه : 651
بازدید کل : 61953
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 330
تعداد آنلاین : 1

سه شنبه 21 مرداد 1393 :: نويسنده : مهاجر

الهی در این فضای مجازی مراقبم باش

خدایا بر فراز دلم و انگشتانِ دستم ،

خودت منطقه پرواز ممنوع اعلام کن!

خدایا خودت مواظبِ حرکاتِ انگشتانِ دستم باش ...

خدایا خودت مواظب توبه ام باش ...

خدایا خودت به انگشتانم بیاموز که ...

روشن ترین ثانیه ها را رقم زنند ...

خدایاااااااااااخودت خیلی مواظبم بااااااش

من...میترسم خداااااا



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت13:40---21 مرداد 1393
سلام
یه سوال داشتم تو که وبلاگ به این قشنگی و جذابیت با مطالب باحال داری
چرا از وبلاگت کسب درامد نمیکنی
همین الان ثبت نام کن و 200 تومن هم جایزه بگیر زود باش بیا
http://mihanpop.com/ref:481


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : ،
برچسب ها : ،